Ik heb een betaalverzoek gestuurd maar krijg niet betaald, wat nu?
Savvy biedt de mogelijkheid betaalverzoeken te sturen, als er niet op deze betaalverzoeken wordt gereageerd is Savvy er niet voor verantwoordlijk dat jij uiteindelijk betaald krijgt. Natuurlijk willen we je graag helpen zo snel mogelijk betaald te krijgen, er zijn een aantal dingen die je kan doen.
Op het moment dat je een betaalverzoek hebt gestuurd en niet betaald krijgt, is er waarschijnlijk door de ouders van je leerling nog niet betaald. Als blijkt dat er wel door de ouders is betaald, staat het geld meestal binnen twee werkdagen op je rekening.
Je kan een betalingsherinnering sturen, dat doe je zo:
- Ga naar de chat met de leerling die je bijles geeft.
- Tik op de naam met daaronder "tik voor info".
- Kies "Overzicht betaalverzoeken".
- Kies het betaalverzoek dat je nog niet betaald hebt gekregen en tik daarop.
- Onderaan de pagina heb je de optie om een betalingsherinnering te sturen.
Als betalingsherinneringen niet werken
- Vraag aan je leerling of die zijn ouders wilt vragen te reageren op je betaalverzoek.
- Vraag je leerling de contactgegevens van zijn ouders, dan kan je ze zelf contacten als er niet wordt betaald.